LoveBrands Group z nowym szefem Corporate Communications & Public Affairs


W ostatnim czasie do agencji komunikacji zintegrowanej, LoveBrands Group, dołączyła Anna Janiszewska obejmując stanowisko Head of Corporate Communications & Public Affairs. Będzie odpowiedzialna zarówno za realizację obecnych projektów agencji z zakresu komunikacji korporacyjnej, jak również za rozwój działu oraz zakresu jego kompetencji.

Anna Janiszewska jest ekspertką w obszarze strategicznego doradztwa komunikacyjnego, zarządzania reputacją i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami i liderami opinii. Posiada 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR łączących komunikację korporacyjną z PR produktowym i działaniami public affairs.

Jesteśmy w bardzo dynamicznym okresie rozwoju jako Grupa. Wchodzimy w zupełnie nowe obszary, czego przykładem jest niedawno utworzony LoveBrands Digital, ale jednocześnie skupiamy się na rozwoju już istniejących. Ania jest profesjonalistką z dużym doświadczeniem. Zdążyliśmy się już przekonać, że jest również świetnym liderem, który ma pomysł na przyszłość działu i skutecznie wdraża strategię jego rozwoju - Monika Wincenciak - Ziemba, Client Service Director w LoveBrands Relations i LoveBrands Events.

Janiszewska prowadziła projekty dla globalnych marek, takich jak Mars, Inc., PayU, Circle K, Amazon, F-Secure czy Abbot Laboratories. Specjalizuje się także w projektowaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych w ramach działań CSR oraz współpracy z czołowymi organizacjami pozarządowymi w Polsce.

Komunikacja korporacyjna dynamicznie się zmienia. Dlatego skupiamy się z zespołem na budowaniu takich narzędzi i kompetencji, które będą się w te zmiany na bieżąco wpisywać. Planujemy również tworzenie produktów własnych korzystając z multi-kompetencyjności agencji. Stawiamy sobie ambitne cele, ale jestem pewna, że z tak zaangażowanym i profesjonalnym zespołem zdołamy je zrealizować jeszcze w tym roku - Anna Janiszewska

Grupa LoveBrands to cztery specjalistyczne brandy: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital. W obrębie wszystkich swoich marek, posiada pełne spektrum kompetencji komunikacyjnych, aby projektować oraz realizować kompleksowe i efektywne kampanie marketingowe, a także odpowiadać na wszelkie wyzwania w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.