News
"Cóż to takiego wiedza?
Nic innego jak zapisane doświadczenie"
_ Thomas Carlyle _
LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej, wychodzi naprzeciw czasom, zmienia tryb pracy i zmienia zasady funkcjonowania biura.
„To nic innego jak natychmiastowa reakcja zarówno na nowe wymagania Klientów jak i obostrzenia związane z pandemią. Cała nasza Grupa, czyli LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i agencja reklamowa Grandes Kochonos, błyskawicznie wprowadziła zasady bezpieczeństwa. Podjęliśmy decyzję o dodatkowym biurze tuż obok dotychczasowego. Łącznie ponad 400 metrów 2. Mamy oddzielne biuro na spotkania i oddzielne do codziennej pracy, żeby zminimalizować zewnętrzne kontakty oraz zadbać o bezpieczeństwo zespołu. Czas pandemii pokazał wyraźnie, że na dynamiczne zmiany trzeba reagować szybko. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się przemodelować charakter pracy i zaproponować pracownikom pracę w trybie mieszanym. Nowe biuro ma charakter co-workingowy, gdzie wstęp mają tylko pracownicy. Część osób pracuje z domu, część z biura. Prowadzimy dokładne harmonogramy pracy w biurze, co pozwala nam minimalizować ryzyko i zaplanować działania w trudnej sytuacji pandemicznej. Od marca drastycznie ograniczyła się ilość konferencji prasowych, za to klienci oczekują organizacji webinarów i wideokonferencji. Mamy na to odpowiedź! Tworzymy własne studio produkcyjne, gdzie będziemy zajmować się postprodukcją dźwięku, nagrywaniem podcastów i webinarów, filmów wideo, oraz realizacją sesji fotograficznych” - mówi prezes zarządu Dorota Bieniek-Kaska.
- Nowe biuro idzie z duchem czasu także w kwestii stylu. Mamy wysokie loftowe ściany, czarne sufity, dębową podłogę, a na ścianie niebawem powstanie kolorowy mural. Ta część biura, w której pracuje zespół LoveBrands Relations jest w kolorystyce firmy, czyli czerwono-biało-pomarańczowo-żółtej. Dodaliśmy też elementy surowe, kontrastujące z żywymi, mocnymi kolorami. Powstała także strefa „cosy” - z wielkimi poduchami, kwiatami i kanapami, dla tych wszystkich, którzy lubią rozłożyć się wygodnie z laptopem i tak lepiej im się pracuje. To zespół kreatywnych ludzi, a ich nie powinno się ograniczać biurkiem, jeśli wolą pracować w miękkim fotelu… W całym nowym biurze jest ponad 30 miejsc pracy, z założeniem, że pracujemy w trybie mieszanym – mówi Kamil Pasterkowski, Head of Board Office.
Firma nie zlikwidowała dotychczasowego biura, ale przemodelowała je. W dawnej siedzibie LoveBrands powstały sale konferencyjne oraz biuro zarządu LoveBrands Relations oraz Grandes Kochonos.