Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Jak zachęcić blogerów do korzystania z TIDAL w Play? Wysłać im niecodzienną paczkę, w której spersonalizowana playlista muzyczna jest tylko początkiem…
Influencerzy są ważną grupą dla Play. Aby zwiększyć ich zainteresowanie usługą „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, razem z naszym klientem przygotowaliśmy specjalne przesyłki kreatywne. Oczywiście nasze paczki przekazane zostały również kluczowym dziennikarzom. Wszyscy oni zaproszeni zostali do rodziny Play i otrzymali paczki 500+ z okazji pół miliona użytkowników TIDAL w Play.
A co się na tę paczkę składało?
• Playlista w TIDAL przygotowana specjalnie dla danego blogera lub dziennikarza
• Voucher na Nielimitowaną Muzykę za darmo w TIDAL
• Głośnik mieszczący się w każdej kieszeni
• 2 bilety na koncert Rihanny i VIP event (5 sierpnia)
Jakie były efekty akcji? Czy paczki podobały się blogerom? Czy nasi internetowi ulubieńcy przyszli na VIP event Play i koncert Rihanny? Galeria zdjęć mówi o tym najlepiej:)
A co działo się na VIP evencie Play TIDAL na Stadionie Narodowym, przed koncertem Rihanny? Goście mogli wysłuchać mini koncertu Margaret oraz spotkać się i porozmawiać z gwiazdą – Big Seanem. A kto był obecny na tym wydarzeniu i jak był ubrany? Zdjęcia wszystkich popularnych blogerów, m.in. Red Lipstick Monster, Beksy, Szparagi, Pani Ekscelencja, Kocham gotować, 5 sposobów na.